środa, 19 listopada 2014

Przyjmiecie kolejną włosomaniaczkę do blogosfery?

Witam wszystkich :)
Nazywam się Lena, mam 21 lat i jestem włosoholiczką.
Wiem że blogosfera jest już pełna osób które mają podobne "schorzenie" ale mam nadzieję że znajdzie się miejsce do jeszcze jednej owieczki? :) Ma ktoś ochotę oglądać moje włosy i czytać o moich wyczynach pielęgnacyjnych?

Bardzo długo chodziłam z zamiarem założenia bloga, muszę przyznać że jestem wyrozumiała wobec innych i krytyczna wobec siebie, zawsze myślałam że moje włosy nie są wystarczająco wypielęgnowane i ładne i nikogo nie zainteresują. Dziś stwierdziłam że nie dowiem się puki nie spróbuję, oceńcie same czy nadają się do "pokazywania" :)


tutaj moje włosy w świetle dziennym, świeżo umyte wysuszone naturalnie


a tutaj w słoneczku, też świeżo umyte, wysuszone suszarką z chłodnym nawiewem 

Moje włosy są średnioporowate z góry, spodnia warstwa i grzywka są wysokoporowate. Kolor jest naturalny. Raczej proste, podatne bardzo na odgniecenia (nawet invisibobble zostawiają na nich ślady:)) Przetłuszczanie i wypadanie w normie.

To jak, zainteresowałam kogoś?: ) 

11 komentarzy:

  1. Witam, powodzenia i sukcesow zycze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy na pokładzie! :)

    Moim zdaniem włosy wyglądają na bardzo zadbane i szalenie podoba mi się Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym nas więcej, tym weselej! :D nie wyświetlają mi się zdjęcia Twoich włosów, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy! Włosy masz ładne i zadbane więc chętnie poczytam u Ciebie,jak o nie dbasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne włoski, że aż miło się je ogląda :) Z ciekawością będę czytać Twoje posty o pielęgnacji włosów, gdyż bardzo lubię czytać takie posty :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) Chetnie poczytam o Twoich wlosietach i zycze wielu fantastycznych chwil w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! A włoski masz naprawdę bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. :) Masz cudowne włosy. :)

    + zapraszam do siebie, również zaczynam. :) kreconowlosaanett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń